Vi ger dig några tips & tricks i eShoppen
Är det första gången du beställer eller är du redan en van e-handlare hos Bürkert? I den här artikeln delar vi med oss av några tips.
Använd våra verktyg online för att optimera din inköpsprocess. I den här videon visar vi dig några funktioner som finns i eShoppen och hur använder dem.
1. Hur hittar du lättast den produkt du letar efter?
Det finns fler sätt som hjälper dig hitta rätt produkt:
- Använd sökfältet och skriv in artikel-, typnummer eller sökord i fältet högst upp på sidan.
- Navigera via kategorier och klicka dig fram till en artikel i en viss produktgrupp.
- Finjustera din sökning med hjälp av produktfiltret.
- Lägg till certifikat, reservdelar och tillbehör direkt i varukorgen.
- Jämför produkterna i ditt urval och ställ dem sida vid sida.
- Använd snabborderfunktionen och ladda upp en fil med önskade artikelnummer.
Föredrar du personlig rådgivning och kontakt? Välj det sätt som du vill kommunicera med oss:
2. När behövs ett kundkonto?
Du behöver ha ett kundkonto hos oss, som är laddat med dina inställningar och de specifika preferenser som behövs för att ordern ska bli rätt. Saknar du användare i eShoppen eller är du inte sedan tidigare kund till oss, skapar du en användare lätt med hjälp av några klick.
När du har en användare, får du också tillgång till kundportalen My Bürkert. Där kan du se dina offerter, tidigare beställningar, fakturor, ladda ner viktiga dokument och CAD-ritningar.
3. Vilka funktioner är bra att känna till?
- Skriv ner ditt kundnummer/ordernummer för att enklare hitta dina dokument i systemet.
- Gör en offertförfrågan direkt från varukorgen eller favoritlistan.
- Använd favoritlistan till att spara artiklar för kommande projekt eller återkommande beställningar.
- Dela innehållet i din varukorg, offert eller favoritlista med en kollega eller medarbetare på Bürkert enkelt med hjälp av en länk.
Besök Bürkert eShop idag.